Holdoversigt » Voksen-hold TILMELDING » Crossfitness TORSDAGSHOLD


Vi anbefaler en sæson på begynderhold, hvis ikke man har prøvet det før,  hvorefter man er klar til at rykke til næste trin HGF Crossfitness Øvede (det kan være mandags hold eller torsdagshold)


For tilmelding brug siden: http://www.hgf-randers.dk/Voksen-hold-TILMELDING
CROSSFITNESS BEGYNDER

Crossfitness er funktionel træning. Det betyder, at træningen består af en bred vifte af mange forskellige øvelser. Øvelserne varierer fra vægtløftningsøvelser, redskab-/gymnastiske øvelser (eksempelvis kropshævninger og armstrækkere) og konditionstræning (eksempelvis løb og cykling). Udover at forskelligartede øvelser er sunde at lave, er det også med til at fastholde motivationen, da to træningspas aldrig er ens.

HGF’s Crossfitness Begynderhold har et stort fokus på teknik, udførelse og forbedring af din formkurve. 

En seance består i hovedreglen af en opvarmning, introduktion til og træning af øvelserne samt afslutningsvist et eller to kortere træningspas. Det henvender sig til dig, der gerne vil komme i bedre form, være sociale sammen med ligesindede, have en blød (men ikke nem) opstart til crossfitness og/eller stifte bekendtskab med crossfitness.

Crossfitness er skalerbart og kan derfor tilpasses alle deltagere – formålet er blot at du udvikler dig mest muligt fra lige netop DIT udgangspunkt.

Torsdagsholdet træner udendørs i træningsanlægget ved HIKC. 

Vi følger selvfølgelig de til enhver tid gældende corona-restriktioner bliver fulgt. Det betyder, at selv om der er 13 pladser udbudt på holdet, vil der fra gang til gang kun være ni deltagere og træneren tilstede hvis forsamlingsforbuddet ligger på ti. Det går på skift hvem der udebliver, men erfaringsmæssigt er der ofte omkring tre afbud, hvorfor udfordringen har det med at løse sig selv. 
CROSSFITNESS ØVEDE

Er du til hård fysisk træning - og klar på høj puls så se mere her....

Crossfitness er funktionel træning. Det betyder, at træningen består af en bred vifte af mange forskellige øvelser. Øvelserne varierer fra vægtløftningsøvelser, redskab-/gymnastiske øvelser (eksempelvis kropshævninger og armstrækkere) og konditionstræning (eksempelvis løb og cykling). Udover at forskelligartede øvelser er sunde at lave, er det også med til at fastholde motivationen, da to træningspas aldrig er ens.

Øvelserne er sammensat så kroppen bliver trænet på mange forskellige måder: Løb ,hop, skub, træk, langsomt/hurtig, mange gentagelser/ få gentagelser osv.

HGF’s Crossfitness Øvede hold er til dig der har dyrket idræt før og kender basale træningsøvelser. Du har endvidere en grundform og/eller tidligere erfaring med træning. 

En seance består i hovedreglen af en opvarmning, introduktion til og træning af øvelserne samt afslutningsvist et eller to kortere træningspas. Det henvender sig til dig, der gerne vil komme i bedre form, være sociale sammen med ligesindede, stifte bekendtskab med crossfitness og har mod på .

Crossfitness er skalerbart og kan derfor tilpasses alle deltagere – formålet er blot at du udvikler dig mest muligt fra lige netop DIT udgangspunkt.

Torsdagsholdet træner udendørs i træningsanlægget ved HIKC.

Vi følger selvfølgelig de til enhver tid gældende corona-restriktioner bliver fulgt. Det betyder, at selv om der er 13 pladser udbudt på holdet, vil der fra gang til gang kun være ni deltagere og træneren tilstede hvis forsamlingsforbuddet ligger på ti. Det går på skift hvem der udebliver, men erfaringsmæssigt er der ofte omkring tre afbud, hvorfor udfordringen har det med at løse sig selv. 
Hornbæk Gymnastik Forening | Over Hornbæk | 8920 Randers NV |